Tontălăul de la STS

Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS) este un serviciu care înghite o căruţă de bani pentru a gestiona toate comunicaţiile speciale ale statului, de la 112 până la asigurarea suportului tehnic pentru instituţii ale statului.

Transmisii speciale, informaţii secrete, reţele securizate, acces strict controlat, specialişti, suport pentru servicii, o grămadă de concepte care te fac să ai convingerea că numai nişte persoane bine pregătite şi cu inteligenţă peste medie au acces în sistemul STS.

Tontălăii-şefi de la STS!

Tontălăii-şefi de la STS!

O întâmplate hazlie, consumată pe blogul meu, arată însă că sistemul care aparţine STS este folosit de prostovani care habar nu au pe ce lume trăiesc. În plus, tontălăii cum este cel despre care vă povestesc mai departe fac prostii şi în timpul serviciului, pe bani mulţi, pentru că salariile unui ceva angajat la STS, orice, nu sunt salarii de profesori de şcoală generală.

Recent am început să scriu despre miliţienii care populează Poliţia Timiş, despre năravurile organelor şi efectele acestor năravuri. Am mai scris despre lichelele care populează forumurile ziarelor şi am explicat de ce obişnuiesc să şterg acele comentarii care urmăresc cu totul alt scop decât cel de a expune o simplă părere despre articol. E vorba de cei care înjură ziariştii şi cei care vor să manipuleze postând mai multe mesaje din acelaşi IP.

Nu o mai lungesc şi trec la subiect.

Mă trezesc cu următorul comentariu pe blog, la articolul despre miliţieni, după ce am scris despre lichele: „Licheaua este vânător de lichele!”. L-am raportat spam iniţial, în 2 februarie fără alte acţiuni. Astăzi dimineaţă îmi trece prin cap să verific IP-ul comentatorului care a semnat „blogger” şi aşa am avut u surpriză care m-a amuzat teribil.

Verific pe un site de căutare mai general, îmi spune : IP 213.177.7.180/ locaţie România, reţea Serviciul de Telecomunicaţii Speciale. Aoleu! Mai verific pe alt motor de căutare: STS Infrastructure, stsip.ro. Un site ceva mai bun mi-a indicat că tontălăul care a postat mesajul a stat la un calculator din Timiş conectat la net prin reţeaua naţionala STS.

Măi băieţi, măi prostovanilor, dacă tot citiţi ce scrie lumea pe bloguri şi nu vă puteţi abţine de la înjurături, încercaţi măcar să o faceţi cât de cât deştept. Vă dau un sfat. Căutaţi pe google „proxi server”, vă duce la nişte pagini web care vă generează IP-uri din lumea întreagă, să nu vă mai faceţi de kko.

citeşte şi:

Poveste cu organe: tablagiul şi colonelul miliţian (1)


De ce vânez lichele

Situaţia e cu atât mai penibilă cu cât, teoretic, băieţii care au acces în reţeaua STS ar trebui să ştie care e treaba cu IP-urile. Vă daţi seama că astfel de prostovani au acces şi la alte lucruri mult mai importante, cum sunt fluxurile de informaţii secretizate ?

Vă daţi seama pe mâna cui sunt comunicaţiile instituţiilor statului ? Asta ca să nu mă gândesc la faptul că tontălăii de la STS asigură suport tehnic şi pentru ascultarea telefoanelor. Vă daţi seama ce varză sunt „instituţiile” ?

Bugetul STS pe 2011: peste 52,3 milioane de euro. Cu creştere de peste 14 la sută pe cheltuieli de personal, adică plata prostovanilor care pun comenturi pe blogurile ziariştilor fără să aibă habar să se vede de unde au comentat.

Bugetul tontălăilor: Legea bugetului de stat pe 2011 prevede un buget pentru 2011 de 235.659.000 de lei. La capitolul cheltuieli de personal este prevazută o creştere de 14,58%, la 138.350.000 de lei, creşteri fiind consemnate şi la cheltuielile cu bunuri şi servicii şi transferuri între unităţile administraţiei publice. (sursa: ziare.com)

7 gânduri despre “Tontălăul de la STS

  1. Nu ştiu care e treaba cu STS infrastructure sau cam aşa ceva, care, din câte am înţeles, e totuna cu Serviciul de numaiştiuce Special, dar se pare că citesc la greu bloguri, unele, aşa ca el meu, având un număr copleşitor de cuvinte şi mai cu seamă atât de neinteresante pentru unii precum conţinut, de-aici mirarea mea legată de umbletul lor printre rostirile mele.

    Nu ştiu, pe-acolo ocupaţia e pânda? Întreb şi eu, ca omul atât de nedumerit.

  2. Mulţumesc mult, m-am dumerit între timp cine era fiiinţa care mă tot colinda pe blog în neştiut; o evă din prefectura unui oraş a cărei principală îndeletnicire în timpul slubjei de toate zilele e statul pe net, printre altele, fireşte.
    Sunt legaţi la serverul STS prefecturile, primăriile, cam aşa ceva.

Lasă un răspuns

