UPDATE Coincidenţele ciudate, tupeul clanului Ciuhandu, mafiotul Cârpaci, presiunile lui Mircea Criste

UPDATE: Joi, 7 aprilie 2011.

Judecătoria Timişoara a amânat, vinerea trecută, pentru 8 aprilie 2011 pronunţarea sentinţei pe fond în acest litigiu.

Astăzi (25 martie 2011) am avut ultimul termen în procesul civil în care sunt hărţuit, din 2007, de primarul Gheorghe Ciuahndu prin fiul lui şi firma de arhitectură a acestuia, pentru că am scris despre o legătură cu celebrul baştan Ionelaş Cârpaci. La 1 aprilie 2011 se va pronunţa a doua oară Judecătoria Timişoara în acest proces. Prima dată a decis că Ciuhandu nu are dreptate.

Pretextul procesului este articolul scris în EVZ despre Villa Muhle, monument istoric,  şi certificatul de urbanism eliberat pentru această vilă la cererea firmei băiatului primarului. Vila este proprietatea clanului lui Ionelaş Cârpaci, baştanul arestat între timp pentru  escrocherii imobiliare cu retrocedări fictive.

O zonă pe care Ionelaş a făcut milioane de euro, profitând din plin de informaţii şi suport din Primăria Timişoara. Ionelaş s-a îmbogăţit din astfel de afaceri, coincidenţă interesantă, exact de când Timişoara e condusă de Ciuhandu.

Nu insist pe detaliile cazului, la pronunţarea sentinţei voi spune mai multe. Însă vreau să remarc tupeul cu care primarul încearcă să manipuleze Justiţia. Astăzi au scos din joben un „om de afaceri” care a susţinut în instanţă că el a cerut certificatul de urbanism pentru proprietatea lui Ionelaş Cârpaci, unde vroia el să facă un hotel. „Aveam nişte lucrări peste drum şi m-am gândit că ar merge acolo un hotel, motiv pentru care m-am dus la firma MG Bulding Design să le cer să scoată un certificat de urbanism pentru mine”, a spus martorul în instanţă.

În anul 2007 – 2008 când a început procesul şi am câştigat prima dată, acest martor nu exista.

Nici când am documentat materialul nu a spus nimic Ciuhandu junior despre acest personaj. Nici după ce a apărut articolul nu l-au prezentat. Apare acum, brusc, după patru ani, la a doua rejudecare a procesului. Tupeu cu carul. Culmea este că, întrebat astăzi în instanţă dacă există un contract încheiat între el si firma fiului primarului, a spus că nu. „Nu obişnuim să facem contracte pentru aşa ceva”, a spus „martorul”. Eu mă întreb cum a plătit banii ? Cum i-a înregistrat firma lui Ciuhandu junior în contabilitate ? Câte alte plăţi s-au mai derulat la MG Building Design fără să existe contracte ? Cât de tupeu poţi să ai ca să scoţi un asemenea martor ?

Ciuhandu nu putea să nege certificatul de urbanism pentru proprietatea lui Ionelaş Cârpaci, cerut de firma fiului lui. Actul e oficial, există. Firma plodului l-a cerut, proprietar e Cârpaci. La momentul documentării nu au spus că ar exista un astfel de „intermediar”. Nici după apariţia articolului. Nici la o lună, nici la un an, nici în primul proces, nici în recurs. L-au scos din joben după patru ani, după ce au convins, prin metode numai de ei ştiute, pe judecătorul Dănuţ Diaconescu de la Tribunalul Timiş, să caseze prima sentinţă şi să dispună rejudecarea procesului.

Desigur decizia magistratului Diaconescu nu are legătură cu faptul că am scris despre implicarea lui în cea mai murdară afacere din justiţia timişoreană: furtul casei unui bătrân, care a ajuns boschetar, cu falsuri şi printr-o sentinţă care spune că un apartament vândut cu acte false e bun vândut şi aşa trebuie să rămână.

Cum te trimite justiţia să dormi în pădure

Probabil că nu are legătură nici cu faptul că judecătorul Diaconescu locuieşte în centrul Timişoarei, într-un imobil vechi repartizat din fondul locativ al primăriei.

Sunt doar coincidenţe ciudate, la fel cum e o coincidenţă că firma fiului primarului a cerut un act de urbanism pentru o proprietate a baştanului Ionelaş Cârpaci, baştan care a prosperat de când Ciuhandu e primar. Toate sunt doar coincidenţe bizare şi nimic altceva. Asta susţine Ciuahndu.

Ascultam astăzi pledoaria avocatei lui Ciuhandu, o fătucă de la casa de avocatură Motica, alt personaj celebru al oraşului implicat în alte coincidenţe bizare cu imobile retrocedate. Fătuca mă făcea în toate felurile posibile încercând să convingă instanţa că merit să plătesc nişte miliarde pentru că am scris ce am scris.

Era dreptul ei de avocat. Mi-am adus aminte cum m-a ameninţat Ionelaş Cârpaci că-mi ia gâtul, pe holul din faţa sălii. Cum m-a hărţuit degeaba prin plângeri penale nevasta fostului procuror general al României, Mircea Criste. Cât de sus a ajuns Criste cu presiunile în încercarea de a se răzbuna şi a-mi închide gura după ce Ionelaş a fost arestat. Chiar nu vă imaginaţi până unde a ajuns.

Cum a actionat mafia imobiliară a baştanilor din Timişoara

Mi-am amintit toate nopţile nedormite în care mi-au alungat somnul miliardele pe care le cer toţi despăgubiri, tupeul lor. Am realizat ceva.

Toate procesele de hărţuire, toate aberaţiile pe care le suport prin parchete şi instanţe de ani de zile, toate duc în acelaşi cerc de interese: Cârpaci – Ciuahndu – Criste and asociaţii.

Desigur aceasta este tot o coincidenţă. La fel cum e o altă coincidenţă faptul că nevasta lui Criste are cabinet notarial în buricul Timişoarei, într-un imobil în care primăria a vândut spaţii. Că la acest notar şi-a făcut practica fiica secretarului primăriei, Ioan Cojocari.

Clanul popularilor

Să vă mai spun de coincidenţe ? De faptul că firma fiului primarului a făcut proiecte pentru companii mari cum este Continental sau Kaufland, care au primit apoi autorizaţii de construcţie semnate de tatăl patronului, primarul Ciuahndu ? Că primele afaceri ale firmei juniorului au fost făcute cu regii ale primăriei ? Că primul sediul al firmei era într-un spaţiu oferit cu generozitate de Administrarea Domeniului Public ? Pot să înşir aici sute de alte coincidenţe ciudate şi numai scârba care mă apucă amintindu-mi de ele mă face să mă opresc.

Mi s-a făcut astăzi, la instanţă, efectiv scârbă auzind-o pe avocata lui Ciuahndu cum mă împroaşcă cu noroi în numele unor clienţi pe care îi descria ca fiind „onorabili”. Oamenii aceştia au un tupeu uluitor.

Cum lucrează mafia retrocedărilor

Este tupeul cu care clanurile ţigăneşti au terorizat zeci de bătrâni din oraş pentru a le înhăţa casele. Este tupeul cu care Mircea Criste a încercat să închidă gura unui jurnalist. Este tupeul cu care Ciuahndu se prezintă în faţa timişorenilor ca fiind onest, cinstit, onorabil. Este tupeul cu care judecătorul Diaconescu a anulat doi ani de procese, pentru a putea să dea clanului Ciuahndu şansa să scoată din joben un martor strategic plasat. Este tupeul cu care Cârpaci mi-a spus în Palatul Justiţiei, în public, că-mi ia gâtul. Tupeul cu care m-a ameninţat după un an în faţa redacţiei.  Tupeul cu care Ciuhandu junior susţine în faţa instanţei că articolul meu i-a redus profitul, el având de fapt o triplare a profitului şi cifrei de afaceri. Cum să nu te apuce scârba când le vezi pe toate astea ?

Proces civil deschis cu tupeu de Ciuhandu junior

Citeşte alte materiale, vezi înregistrări video şi află alte detalii interesante:

3 gânduri despre “UPDATE Coincidenţele ciudate, tupeul clanului Ciuhandu, mafiotul Cârpaci, presiunile lui Mircea Criste

  1. Pingback: reKul.ro - ALFA VERSION

    • situatia este clara,se pare ca au pus ochii si pe cladirea muzeului
      caci fara fonduri inchisa e numai buna de luat caci e in centru si trece la domeniu casii tziganescul sinonim la case,.

  2. Pingback: Clanul primarului Ciuhandu şi clanul baştanului Cârpaci « Libertatea cuvântului ne aparţine nouă şi nimic nu poate să o îngrădească, dacă noi nu vrem asta. Mălin Bot. Jurnalist

Lasă un răspuns

