Momentul în care Dan Andronic confirmă parteneriatul penal cu Sebastian Ghița

Acum peste cinci luni va explicam de ce am plecat de la EVZ. Stiam sforile cu care, din culise, este tras Dan Andronic de Sebastian Ghita.
Sebastian Ghita si Dan Andronic la o discutie obscura, in lumina palidă serii, printre lumanari parfumate.

Sebastian Ghita si Dan Andronic la o discutie obscura, in lumina palidă serii, printre lumanari parfumate. Sursa: Aktual 24.

Stiam ce va urma in campania electorala din pricina parteneriatului penal Udrea – Ghita – Andronic. Semnalele erau tot mai clare ca Andronic e decis sa foloseasca EVZ si pe toti cei care eram acolo duopa modelul Voiculescu – Antena 3.

Am spus atunci ca refuz sa particip la ceva ce era tras la indigo dupa modelul Voiculescu – Telepatia. Ani de zile am condamnat, alaturi de alti colegi, toate manipularile si dezinformarile unui potentat vizat de Justitie.




Cum isi putea imagina cineva ca voi putea sa particip la ceva ce condamnasem?
 

Unii dintre dumneavoastra ati inteles din prima situatia, nu pentru ca spuneam eu cine stie ce adevar ascuns, ci pentru ca cei mai multi deja vedeati ce se petrece.

EVZ devenise o alta oficina a mafiei din politica si promova exact mesajele A3, RTV, Ion Cristoiu (inventatorul serialului cu jurnalul Elenei Udrea si a altor telepatii) era varful de lance al campaniilor de manipulare.

Eu doar am confirmat ceva ce multi cititori percepusera deja.

 

Alti cititori nu s-au uitat cu atentie la agumentele mele si din pricina asta nu au inteles corect situatia. Dintre ei unii s-au suparat pe mine acuzandu-ma ca am alte interese ascunse.
A venit campania si s-a confirmat ceea ce spuneam in septembrie 2016. Inclusiv Traian Basescu a intrat in hora asta. Astazi Traian Basescu e citat copios de Antena 3…
Andronic, Cristoiu si cozile lor de topor cum e Simona Ionescu sau Mirel Curea ma denigreaza constant de atunci, crezand ca astfel mai vrajesc publicul lor sa accepte telepatiile pe care le livreaza. Intr-un mod ironic, am ajuns sa constat ca acestia ma ponegresc exact cum o faceau si o fac mardeiasii lui Voiculescu.
Ieri a venit o alta confirmare a acestui parteneriat penal la care eu am refuzat sa particip si despre care va vorbesc de cinci luni.

Ghita a transmis o alta galusca video mov, inghitita pe nemestecate chiar de unii ziaristi despre care stiu ca sunt onesti. De data aceasta a intervenit personal si Dan Andronic, sa valideze telenovela lui Ghita.

Adronic a spus ca are acasa biletele de avion… din 2010. Din 2010?
Nu zau, sapte ani le-a tinut acasa?
E doar un banal detaliu care expune scenariul de tip Telepatia si care devine ridicol imediat, daca toti cei care ati zburat in ultimii 10 ani va puneti o intrebare simpla:

Am tinut vreunul dintre noi biletele de avion ani de zile?

 

Eu nu mai am nici biletele de la ultimul zbor, la Roma, de acum o luna de zile. Andronic ne spune ca a tinut bilete de acum 10 ani.
Dar nu le duce la Parchet ca sa-si asume consecinte legale daca se dovedeste ca sunt falsuri, nici macar nu le posteaza pe siteul lui. La fel cum face si Ghita.

Niciun document din cele invocate in inregistrarile prin care face circ Ghita nu e trimis procurorilor. Nu e postat macar pe vreunul dintre siteurile pe care le detine, pentru a putea sa verifice cineva autenticitatea celor sustinute.

Ghita detine si controleaza o gramada de publicatii online, dar ”dovezile” nu sunt prezentate pe niciunul dintre aceste canale prin care inculpatul fugar isi promoveaza inregistrarile video.

Nu e ciudat?

Indivizii ca Ghita, Andronic, Udrea, Voiculescu si altii isi bazeaza telepatiile pe convingerea ferma ca simpatizantii / publicul lor e format din idioti care cred orice. Publicul lor este, in mentalitatea lor, o turma fara nicio inteligenta care se duce acolo unde vor ei. Asta cred ei.

Este si mentalitatea lui Sebastian Ghita.

Politic s-a dovedit ca nu e asa, publicul RTV s-a distrat cu mizeriile nationaliste ale acestuia, dar nu l-a votat.

Moral este acelasi lucru si un mesaj primit de la un fost cititor EVZ, pe blogul meu, este o dovada ca publicul nostru nu inghite orice mizerie, ca in anii 90. Este alta lume, cititorii comunica total diferit intre ei si mentalitatile sunt schimbate.

Eu cred asta si mesajul de mai jos imi intareste aceasta convingere.

De aceea cred ca cei care intra in hora telepatiei lui Sebastian Ghita se compromit.

Cred ca tot ce spune Ghita trebuie relatat mai departe daca acesta formuleaza o plangere penala, cu indicarea infractiunilor comise, a elementelor constitutive si cu prezentarea probelor care sustin acuzele.

Abia dupa ce expertize judiciare confirma ca documentele sunt reale, ca fotografiile sunt autentice, ca inregistrarile video sunt originale putem dezbate in spatiul public sustinerile lui Ghita.

Pana atunci, oricine da cea mai mica credibilitate acestui derbedeu din mafia politica greseste si devine fara sa vrea un alt instrument prin care niste smecheri prostesc foarte multa lume.

Acesta este unul dintre mesajele primite de la cititori pe tema parteneriatului penal Adronic – Ghita:

Daniel Clipa
11 Ianuarie 2017 at 11am
 
D-le Mălin Bot, vă urmăresc emisiunile TV şi vă citesc articolele din presă de mai mulţi ani, cu plăcere.
 
Am apreciat de foarte multe ori luările dvs de poziţie, mai puţin episodul cu cazul famiiei Bodnariu şi a celorlalte, din Norvegia.
Consider că fiecare trebuie să aibă totuşi libertate de gândire şi de exprimare, chiar dacă câteodată am fi în dezacord.
 
Vă felicit că aţi avut curajul să plecaţi de la EVZ, şi că v-aţi păstrat coloana vertebrală de jurnalist.
 
Fiţi liniştit, şi eu, cu dezamăgire crescândă, am părăsit izvorul de informaţii al EVZ.
 
Mai citeam acum doi ani, sau anul trecut chiar mai rar, şi articolele scrise de domnul Ion Cristoiu şi nu-mi venea a crede ochilor ceea ce citeam.
 
Nu înţelegeam cum poate debita acele aberaţii.
 
Apoi, am înţeles – cu şocul de rigoare când am aflat de urmărirea penală deschisă împotriva d-lui Dan Andronic, în cazul lui Paul de România – că politica editorială a EVZ s-ar putea schimba, ştiind că el este proprietarul ziarului.
 
Apoi, am fost sigur de asta când am văzut că s-a înscris în PMP!
Aşa că de anul trecut am ştiut că trebuie să încep să caut alte surse de informaţii.
 
Şi mă bucur că am găsit un hotnews.ro, sau mai de curând România Liberă.
 
Mai trec şi pe site-ul celor de la evz.ro (tot mai rar) şi nu pot decât să observ schimbarea profundă pe care a suferit-o, cu tot felul de articole de scandal sau direct partizane cu dl. Traian Băsescu, pe care şi eu l-am susţinut de la început (de la candidatura sa împotriva lui Adrian Năstase) şi până la încheierea celui de al doilea mandat, mai puţin de când a început cu atacurile la adresa d-lui Dacian Dacian Cioloş.
 
Vă doresc în continuare succes în cariera dvs!
Va mutumesc domnule Clipa pentru ca dumneavoastra si toti cei care ati transmis astfel de comentarii, cei 4.000 de cititori care au au apreciat in Facebook articolul, imi dati incredere sa stiu ca munca mea nu este in zadar.

3 gânduri despre “Momentul în care Dan Andronic confirmă parteneriatul penal cu Sebastian Ghița

  1. Pingback: L-au făcut pe Mălin Bot un telefon și o tabletă? Jurnalistul bănățean scoate pixul dezvăluirilor! - Republica Banat

  2. Pingback: De ce am chemat în judecată Antena 3 şi cer daune de 250.000 de euro. Instanța este în pronunțare | Libertatea cuvântului ne aparţine nouă şi nimic nu poate să o îngrădească, dacă noi nu vrem asta. Mălin Bot. Jurnalist

  3. Pingback: Tupeu uluitor. Cum vrea inculpatul Dan Andronic să manipuleze Justiția. Acțiunea emană mentalitate a la Dragnea, Ponta, Ghiță, Voiculescu. Răspunsul meu: #REZIST | Libertatea cuvântului ne aparţine nouă şi nimic nu poate să o îngrădească, d

Lasă un răspuns

