Uită-te bine la noi infractorule Liviu Dragnea! Aceasta este lecția pe care tu și gașca ta o primești azi: #REZIST, deci #EXIST

#rezist. Reacția voastră este copleșitoare și văd niște cifre la care nu mă așteptam, pentru un simplu blog. Este uimitor cât de mulți sunteți cei care ați arătat că vă pasă.

Aproape 35.000 de cititori au lecturat articolul meu pe blog despre cum am fost concediat de la ”România liberă” pentru opiniile mele și pentru că am participat la protestul #REZIST.

Peste 10.000 dintre ei au apreciat acest articol și l-au distribuit în Facebook. Vocea mea are de trei zile o forța uriașă.

protest1b

Citește și: După ce am participat la protestul #rezist, am fost dat afară de la ”România liberă”


Dar vocea mea este atât de puternică acum, pentru că este vocea fiecăruia dintre voi, pentru că fiecare like, fiecare share, fiecare comentariu contează și este foarte important.

Mesajul video pe care l-am înregistrat în Piata Victoriei și l-am distribuit ieri seara a fost deja văzut de peste 20.000 de ori.


 


Aproape 600 dintre prietenii mei de aici au redistribuit mesajul meu și sute de alte persoane, care nu erau în lista mea, au distribuit la rândul lor acest mesaj. Am primit mii de mesaje publice și private.

Am reușit împreună ceva fără precedent și vă mulțumesc din suflet pentru ca aveți încredere în mine. Am demonstrat mafiei că vocea unui jurnalist susținut de public nu mai poate fi sugrumată pe vechile căi ale influenței asupra patronilor.

Va mulțumesc din suflet pentru aceasta susținere copleșitoare. O asemenea încredere și susținere mă obligă să fiu aici, mai departe, pentru a spune ca și până acum ceea îmi dictează conștiința.

Vocea mea adună vocea fiecăruia dintre voi. Fiecare like, fiecare share, fiecare comentariu are acum o forța uriașa pe care trebuie sa o conștientizam.

Are puterea de a trimite mesajele noastre către alte sute de mii de voci, către milioane de voci. Este o putere pe care încă nu o sesizăm, dar o întrezărim astăzi.




Cazul acesta concret demonstrează că vocea jurnaliștilor onești nu mai poate fi suprimată, ba chiar ea devine și mai puternică atunci când politicienii corupți vor să o suprime. Când jurnaliștii onești au alături zeci și sute de mii de alți oameni onești, sătui și ei de hoția și jaful din România, nimic nu îi mai poate reduce la tăcere.


PROTESTB1.jpg


Este lecția pe care o vom da, împreună, de acum încolo, personajelor ca Dragnea, Tăriceanu, Grindeanu și întregii găști de șmecheri pușcăriabili.

Ei cred că, dacă pot controla, șantaja sau cumpăra patroni de presa cu probleme, pot lichida vocea jurnaliștilor onești. Noi le demonstram de trei zile ca lucrurile s-au schimbat.

Lecția asta este despre cum poate acum fiecare dintre noi, ca simplu cetățean, să-și apere democrația direct, printr-un simplu share sau like, prin prezenta în stradă, prin vigilență civică și solidaritate cu vocile cunoscute.

Lecția aceasta este despre faptul ca ei nu mai pot ”manipula poporul cu televizorul”, pentru ca acum suntem în contact direct și nimic nu ne mai acoperă vederea. Nu mai suntem un poporul obedient, care stătea cu nasul în TVR în 1990.

Suntem o națiune și spunem acum politicienilor corupți: ”Nouă ne pasă! Aici e ACASA!”



Coordonez mari site-uri de știri de aproape 10 ani și vă spun că noi am reușit aici ceva remarcabil. Este o schimbare uriașă momentul în care jurnalistul nu mai poate fi rupt de public prin îndepărtarea dintr-o redacție.

Când am coordonat adevarul.ro reușisem cu echipa de acolo să aducem site-ul pe locul 1. Trei luni a fost site-ul cu cei mai multi vizitatori, cele mai multe vizite și cele mai multe afișări. Cifrele sunt publice în arhivele SATI. Am reușit atunci, împreună cu colegii mei, o audienta fără precedent în istoria adevarul.ro.

Era cel mai citit site de știri generale și nu am avut atunci un editorial care să aibă un asemenea impact, cu tot cu brandul în spate.

La romanialibera.ro, unde am reușit împreună cu toată echipa să triplăm audiența online, dar aveam cifre încă departe de cele de la adevarul.ro, am mai avut un editorial cu peste 26.000 de cititori, tot despre protestul #REZIST. Cei mai mulți au venit din rețele sociale.

La evz.ro am reușit în 2012 și până în 2014 (lucrurile s-au degradat atunci pentru ca Andronic a început sa facă, via Ghita & co., jocurile lui Ponta în alegerile prezidențiale) să avem audiențe record cu echipa online de acolo.

Pot număra pe degetele de la o mână editorialele care au depășit 20.000 de cititori, având în spate brandul EVZ.


În momentul halucinant când mi s-a spus că Antena 3 e un exemplu de urmat am realizat că nu mai am nici un viitor la EVZ. Explicațiile pe care le datorez publiculuiÎn momentul halucinant când mi s-a spus că Antena 3 e un exemplu de urmat am realizat că nu mai am nici un viitor la EVZ. Explicațiile pe care le datorez publicului



Ma gândesc acum zâmbind la o seara în care Andronic m-a sunat supărat pentru un editorial în care îi criticam pe Victor Ponta și Sebastian Ghita. Mi-a spus, pe tonul cu care vorbește un stăpân de sclavi cu sclavii lui:

”Tu, Mircea, Sergiu vă credeți mari și tari, dar sunteți nimic fără ziar, fără brandul EVZ. Lumea citește EVZ, nu vă citește pe voi. Eu vă fac mari, voi nu aveți nicio putere fără mine, să îți intre asta bine în cap. Ești un nimeni băiatule! Dacă vă dau afara, nu mai existați”.

Asta crede Dragnea, asta crede Tăriceanu, asta crede Grindeanu și asta cred indivizii ca Andronic, combinatori și vânzători de influență mediatică.

Uite ca existam, Dan Andronic!

Uite ca existam, Alexadru Adamescu!

Uite ca existam, Liviu Dragnea!
Uitați-vă bine la noi, toți mafioții din țara asta, care distrugeți libertatea de exprimare și furați dreptul oamenilor la informație corecta și democrație!

De astăzi putem exista și fără voi, nu ne mai puteți rupe de publicul nostru. Nu ne mai puteți reduce la tăcere, după cum vă convinge un politician sau altul. Putem să fim tot aici, cu vocea la fel de puternică, indiferent cum ne vom cumpăra de mine pâinea pe care o punem pe masă.

prttesr3b

Eu vă spun tuturor mafioților din tara asta, cu vocea celor 50.000 de oameni care au venit alături de mine în aceste trei zile, ca sunt determinat să #EXIST și să #REZIST cat mai mult, mai mult decât veți rezista voi în fața Justiției, de care vă e atât de frică și pe care credeți că o puteți manipula cu campanii de presă mincinoase și dezinformări perverse.

Eu voi fi tot aici, alături de zeci de mii de cititori pentru a le arata adevărul. Sper să ajungem să fim sute de mii și milioane.

În aceste două zile am reușit împreună ceva fără precedent, care ne arată că e inevitabil sfârșitul sistemului ticăloșit care mai crede că societatea se poate conduce ca în dictatura comunistă, cu redacțiile controlate și ziariștii incomozi lichidați economic și profesional.

Astăzi, mai mult ca oricând „Libertatea cuvântului ne aparţine nouă şi nimic nu poate să o îngrădească, dacă noi nu vrem asta”.

Va mulțumesc din tot sufletul pentru ca ați venit atât de multi alături de mine și vă rog frumos să nu plecați.

Sper să fiți cât mai multi alături de mine în seara asta, la protestul #rezist, din Piața Victoriei. Sper să fie alături de noi, în stradă, cat mai mulți dintre dumnevoastră, în orașele unde locuiți și să grăbim înlăturarea de la putere a acestor politicieni penali care nu înțeleg democrația și cred că mai pot să manipuleze o țara întreagă cu televiziuni cumpărate și autocare plimbate prin țară pentru ”mineriade” ieftine.

Prezenta voastră în stradă este scutul de care Justiția are nevoie acum pentru a ține piept asaltului puterii corupte care dă ordonanțe #noapteacahotii și legi perverse pentru mafioți.

PROTEST2BB.jpg

În seara asta, în Piața Victoriei, am să vă explic concret cum manipulează mafia prin televiziunile aservite, prin site-urile afiliate, prin ziarele controlate și ce putere uriașă avem noi acum.

Momentul când conștientizam puterea pe care o avem și o exercităm activ este momentul în care câștigăm războiul început de Timișoara în 1989 și continuat de Piața Universității în 1990.

E momentul în care se naște o nouă țară: România noastră. România oamenilor cinstiți. România oamenilor competenți. România oamenilor care refuza hoția și vor o democrație civilizata în care pot să-și practice meseria după cum le dictează conștiința și respectând legea, nu după cum ar vrea un mafiot sau altul.


Despre libertate și manipulare:

De ce am chemat în judecată Antena 3 şi cer daune de 250.000 de euro. Tribunalul București îi pune la plată pe Badea, Ciuvică și Tudor


 

8 gânduri despre “Uită-te bine la noi infractorule Liviu Dragnea! Aceasta este lecția pe care tu și gașca ta o primești azi: #REZIST, deci #EXIST

  1. Felicitări !
    Continuați să vă ridicați și să îi demascați !!! De Când cu intrarea lui Andronic în PMP totul este dat peste cap acolo fix chiar înainte de alegeri ! Niciodată, Cum știți Nu l-am putut suporta însă fostului președinte parcă îi este un blestem cu toți mafioții care scapa care se scapa și îi ia în brațe… !!!? Dar DUMNEZEU, DOMNUL împăraților pământului, DUMNEZEUL LUI ISRAEL ESTE ADEVĂRUL ! EL ESTE ADEVĂRATUL DUMNEZEU ! BINECUVÂNTAT SA FIE DIN DIN GENERAȚIE ÎN GENERAȚIE SLAVITUL SĂU NUME,AMIN, AMIN… !!!☺☺☺

  2. NU AM NIMIC CEI CARE PROTESTEAZA…..DAR CRED CA UNI SUNT CHEAR FARA BUN SIMT….CE AVETI DOMNILOR CU ACEST GUVERN LEGITIM…DE CE NU A-TI IESIT LA VOT PE 11 DECEMBRIE….SUNT SIGURA CA A0TI FOST BINE PLATITI CA SA IESITI IN STRADA SI SA TIPATI CA …MNEBUNI… CINE VA CONDUCE PE VOI???? NU ESTE PENALUL PENALILOR….RUSINE SA VA FIE…..SI LUATI MANA DE PE VOTUL CELOR MULTI…

  3. Felicitări. Te-am urmarit la B1 tv foarte mult. De când ai plecat nu-mi mai place felul in care sunt comentate evenimentele din țară. Te urmăresc pe net. Eu cred că trebuia să te astepti la ce s-a întâmplat cu patronul pe care îl are adevarul. Locul lui nu e în Anglia ci la puscărie.

  4. Pingback: Zelist Blog » Blog Archive » Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 20 – 26 februarie 2017?

  5. Pingback: #REZIST. Mândru că e român, repetentul Dragnea şi-a ascuns averea în Brazilia. Conjurația impostorilor | Libertatea cuvântului ne aparţine nouă şi nimic nu poate să o îngrădească, dacă noi nu vrem asta. Mălin Bot. Jurnalist

  6. Pingback: România #rezist! – Tehnici Mediatice

Lasă un răspuns

