PNL se dezintegrează din prima săptămână a noului USL. Organizații întregi demisionează și liderii se atacă dur

Iohannis a semnat certificatul de deces al PNL, când a pus pe tavă, pentru PSD, guvernarea și țara. După nici o săptămână de la acest moment, PNL se dezintegrează. Este practic dus pe ultimul drum.
Citește comentariile și participă la discuțiile pe acest subiect, alături de cei care și-au exprimat deja părerea, pe YouTube

Au început demisii în masă și cei care rămân încep răfuieli interne. La Sectorul 3, cei din organizația de tineret au făcut coadă pentru a-și da demisiile, în timp ce ”seniorii” Raluca Turcan și Rareș Bogdan s-au încăierat și păruit în toată regula. Este doar începutul stării de putrefacție în care a intrat PNL. Până la următoarele alegeri, va merge pe ultimul drum în politică. Este foarte puțin probabil ca o grozăvie ca predarea României, pe tavă, către Hidra PSD să rămână fără consecințe electorale dure și am explicat de ce PNL nu va putea repara măgăria asta la următoarele alegeri,

Până și presa din Elveția a observat ticăloșia și a taxat manevra lui Iohannis, cu PSD. Am explicat totul în editorialul video de sâmbătă, 27 noiembrie 2021.


Poți susține și tu, direct, activitatea mea pe Patreon

Paginile de rețele sociale unde putem intra în contact și poți vedea mai multe:

Blogul WordPressInstagramTwitterprofilul personal de Facebookpagina publică de Facebookpagina de autor Humanitas.

Malin Bot: jurnalist liber. Cine sunt. Ce am făcut. Cine mă susține. De ce #rezist

Mulți dintre cei care aud numele meu cunosc activitatea mea recentă, puțini știu povestea mea, de la început până astăzi.

De aceea astăzi am scris acest mic capitol al unei cariere profesionale de 26 de ani în care am ajuns să cunosc ”industria” aceasta de pe toate palierele.

Tocmai această experiență completă cu presa românească actuală m-a făcut să devin independent și să lupt pentru a deschide acest drum nou fără precedent: jurnalismul total liber, susținut direct de public. Citește aici povestea mea

Un gând despre “PNL se dezintegrează din prima săptămână a noului USL. Organizații întregi demisionează și liderii se atacă dur

  1. Deci dupa cum arata lucrurile 007 Verner pare sa fi dus la bun sfarsit misiunea de a rupe propriul partid. Sa fi fost dintotdeauna omul lui Felix?

    Au trecut 31 de ani degeaba fara sa fim si noi macar la nivelul Poloniei.

    In 2024 trebuie mers la vot masiv. Pana atunci cine stie ce mizerii de noaptea mintii se vor mai intampla.

Lasă un comentariu