#REZIST. Sunt cetăţean european şi am dreptul să mă duc la parlamentul meu din Bruxelles, când cel din Bucureşti e confiscat de infractori

Mesajul #REZIST s-a auzit clar și puternic la Bruxelles, în Parlamentul European. Asta a deranjat teribil mafia din politică.

Acțiunile #REZIST din Parlamentul European au stricat un plan bine gândit și pritocit de Dragnea, Tăriceanu și asociații.  Un plan care trebuia să rezolve multora problemele cu legea, prin modificarea Codului Penal şi decapitarea DNA.




În spatele infractorului Dragnea și inculpatului Tăriceanu stau foarte mulți penali care sunt toți angrenați în susținerea acestui plan, direct sau prin „voci” pe care le controlează, televiziuni, ziare, mari site-uri de ştiri.

Pe unii îi știam. Pe alții i-am descoperit acum. Numele lor nu e relevant pentru mine, relevant e numitorul comun care ne ajuta pe toți să-i identificăm.  Important e că știm mai bine cui spunem #vavedem.

Astăzi, numitorul comun al tuturor vocilor pe care ne vorbesc inculpatul Tăriceanu și infractorul Dragnea sunt acuzele de trădare de țară pe care le lansează toți, la unison, împotriva noastră, a celor care am dus mesajul protestului  #REZIST în Parlamentul European.




Am fost toți declarați „trădători de țară”, pentru că am dus la Bruxelles adevărul despre ce se întâmplă în România. Gabriel Liiceanu e amenințat de Dragnea însuși cu plângeri penale pentru ca a explicat în Parlamentul European care e adevărata față a puterii putred  de coruptă de la București.

Printr-o contorsiune halucinantă a adevărului, am fost declarați trădători de țară, cu acuza că ne-am dus să ne plângem la Bruxelles. Numai o propagandă de natura celei care a mânat minerii în București putea sa vină cu așa ceva.

Adevărul este ca dezbaterea de la Bruxelles a fost cerută de socialiștii europeni și a avut loc pentru că Dragnea și gașca au insistat cu asta. Ei au inițiat dezbaterea și pentru că nu au putut să-și facă mendrele în ea, acuză acum pe alții de trădare se țară.

Noi am fost la Parlamentul European pentru motivele care ne-au ținut în stradă din momentul când, #noapteacahotii, cozile de topor ale lui Dragnea au emis OUG 13.




 

Am stat în stradă și am mers la Bruxelles pentru domnia legii, pentru a stopa încălecarea Justiției și decapitarea unor instituții care și-au făcut bine treaba, în interesul public.

Am fost la Bruxelles pentru că nu vrem ca hoții, corupții și mafioții să ne fure iar dreptul la viață decentă într-o țară normală și civilizată.

Mesajul dat de 600.000 de protestatari #REZIST, în stradă, a adus României și românilor o simpatie fără precedent în istoria noastră. Mesajul dus de noi mai departe, la Bruxelles, a fost primit cu brațele deschise de lideri importanți care ne-au spus că valorile #REZIST sunt valorile care au creeat Uniunea Europeană.

Deci, ce țară am trădat?  Țara teleormanizată la care visează Dragnea?




O asemenea țară nu are cum să fie România.

Ar putea să fie, dar numai dacă baronul PSD va putea să ne reducă pe toți la tăcere și să scoată România din familia europeană în care suntem acum. Cred că ar face asta Dragnea, dacă ar putea.  Încă nu poate și îi va fi mai greu după ce #rezist a ajuns în Parlamentul European și a explicat acolo ce se petrece în România.

Trebuia #REZIST să ajungă la Bruxelles? Da!

Pentru că, așa cum a spus vicepreşedintele PPE, „România este Uniunea Europeană și Parlamentul European este parlamentul românilor. Românii trebuie să vină la Parlamentul European să ceară ajutor atunci când țara lor e în pericol”.

România este pusă într-un pericol uriaș prin ceea ce fac zi de zi infractorul Dragnea cu inculpatul Tăriceanu și toată șleahta care îi susține.

Când vor să încalece Justiția, ca să-și rezolve dosarele ne pun într-un  pericol cât Ucraina de mare. Avem lângă noi exemplul unei țări devastate de război, parțial ocupată de Rusia dictatorului Putin, pentru că a fost slăbită de corupție.




Pentru că ne opunem teleormanizării și ucrainizării României ne declară Dragnea „trădători de țară”. Cât de nerușinat e acest om?

România mai este pusă în pericol și când ei dau peste cap economia cu tot felul de șpăgi electorale, pe care ei le dau crezând că astfel cumpără tăcerea celor mai naivi și mai ales aprobarea lor pentru proiectul pervers de încălecare a Justiției, de distrugere a statului de drept, de îndepărtare a României de valorile democrațiilor civilizate.

Pericolul în care ei pun economia e cât Grecia de mare și ei sunt dispuși să ne ducă acolo, numai ca să scape nepedepsiți pentru faptele penale cu care au fost prinși.

Ei pun țara în pericol și ne acuză pe noi de trădare de țară, pentru că am ieșit în stradă la -15 grade și pentru că am mers mai departe cu mesajul nostru la parlamentul nostru din Bruxelles.

Dacă Dragnea ne acuză de trădare de țară, pentru că am mers cu mesajul #REZIST la Bruxelles, înseamnă că, în mintea lui, Europa nu e țara lui.




Dacă Dragnea, Tăriceanu și gașca lor penală cred că Europa nu e țara lor, să ne spună și nouă ce au în cap și în suflete, care e țara lor? Rusia, Turcia, China, Brazilia?

Noi ne-am dus la Bruxelles, în Europa noastră, la parlamentul nostru, după ce am văzut 50 de zile că suntem ignorați în Casa Poporului, unde funcționează legislativul controlat de infractorul Dragnea și inculpatul Tăriceanu și unde ei comandă tot felul de legi care vor distruge România.

Cum am trădat noi România europeană, civilizată, pentru că am mers la Bruxelles? Suntem cetățeni europeni și avem dreptul să fim ascultați și în Parlamentul European şi să ne apărăm acolo ţara.

Noi ne-am dus la Bruxelles, la low cost, cu mesajele străzii, ca Badea Cârțan. Ei au mers la bussines class, cu mesajele și oamenii condamnatului Voiculescu, cu planurile ascunse ale infractorului Dragnea și noi am trădat România?

Cât de indecenți și perverși sunt cei care acuza protestul #REZIST de „trădare de țară”




La fel de indecenți și perverși ca Iliescu în 1990, când spunea că minerii au plantat panseluțe în Piaţa Universității.

Este aceeași indecență, același tip de denigrare și manipulare, pentru că este același grup care, din 1990 încoace, distruge sistematic România.

Ei măsoară patriotismul în lozinci ieftine cu care adună voturi care le asigură perpetuarea la putere. Ei nu iubesc România. Își iubesc palatele din România. Iși iubesc limuzinele de lux cumpărate în România.

Ei sunt îndrăgostiți de secretarele-amante pe care le plimbă prin toate instituțiile publice pe care le acaparează în România. Sunt ahtiați după șpăgile pe care pot să le primească în România și după odele ridicate de propaganda proprie din România.

Ei nu iubesc România. Ei o distrug în fiecare zi prin tot ceea ce fac în interes personal cu puterea politică.

9 gânduri despre “#REZIST. Sunt cetăţean european şi am dreptul să mă duc la parlamentul meu din Bruxelles, când cel din Bucureşti e confiscat de infractori

  1. Pingback: Mălin Bot: #REZIST. Sunt cetăţean european şi am dreptul să mă duc la parlamentul meu din Bruxelles, când cel din Bucureşti e confiscat de infractori | RoEvanghelica

  2. Iata ca cei din diaspora au dreptate: „nu paraseam tara, daca era bine!”

    Daca in tara ne conduce Partidul Coruptilor

    Si ne indreptam pe nesimtite, spre faliment,

    Atunci, sa fugim din calea tuturor hotilor,

    Adica sa cautam alti „alesi” sau…parlament.

  3. Pingback: Mafia TV îl linșează pe Gabriel Liiceanu cu complicitatea CNA. Mesajul de la Bruxelles pe care Dragnea îl ascunde în România | Reporter Virtual | Portal

  4. Pingback: Mălin Bot: Mafia TV îl linșează pe Gabriel Liiceanu cu complicitatea CNA | Pagina de Politică | Parte din familia RV

  5. Pingback: Dragnea este un simbol al corupției la Bruxelles. PSD riscă o sancțiune fără precedent | VIDEO | Mălin Bot, jurnalist

  6. Pingback: REZIST – Un an de proteste în stradă (58) | RoEvanghelica

  7. Pingback: REZIST – 2 ani de proteste în stradă (58) | RoEvanghelica

  8. Pingback: REZIST – 23 martie 2017 | RoEvanghelica

Lasă un comentariu