Tupeu uluitor. Cum vrea inculpatul Dan Andronic să manipuleze Justiția. Acțiunea emană mentalitate a la Dragnea, Ponta, Ghiță, Voiculescu. Răspunsul meu: #REZIST

Am citit de mai multe ori acțiunea prin care inculpatul Dan Andronic mă dă în judecată. Este unul dintre cele mai scandaloase momente din istoria presei românești acesta în care un individ judecat pentru un prejudiciu de 9,5 milioane de euro s-a apucat să calce în picioare un amărât de jurnalist.




Este momentul în care un smecher din gașca penală care a acaparat România s-a apucat să distrugă total un ziarist numai pentru ca acesta a refuzat să-i facă jocurile murdare.

Acțiunea e scandaloasă şi pentru modul cum caută inculpatul Dan Andronic să mintă instanța.

Părți din mesaje care erau un schimb de replici în plan personal, pe Facebook, sunt amestecate cu un editorial din ”România liberă”, în încercarea de a induce judecătorii în eroarea că mesajele de pe Facebook au fost publicate în presă.


Citește aici editorialul: Solidar cu Mircea Marian. Când ticăloșii desfigurează oameni cinstiți, trebuie să luăm toți atitudine



E o manevră siderantă şi sunt şocat să constat că a putut să încerce aşa ceva un avocat.

Amuzant este că avocatul ales de Andronic pare specializat în divorțuri, după cum puteți vedea pe ultima pagină a acțiunii care e mai jos.

Interesant e ca, după ce am spus pe Facebook  treaba cu avocatul de divorț, am primit un mesaj pe privat de la un alt avocat. M-a rugat să nu-i dau numele, dar mi-a dat acordul să pun pe blog informația:

„Domnule Mălin, aşa cum ştiti mulți inculpați din dosarele DNA mimează divorțuri de iure, fără să aibă de facto vreo problemă cu partenerul de viață. O fac pentru ca să îşi protejeze o parte din avere de acțiunile de recuperare a prejudiciului. E o strategie cunoscută printre avocați”

Prejudiciul din dosarul retorcedarii ilegale a Fermei Baneasa, dosar în care Dan Andronic a fost reținut, urmărit penal, inculpat şi este deferit Justiției, este de 9,5 milioane de euro.

Mai jos e acțiunea completă, nu insist mult pe ea, dacă o citiți vă cruciți fără să mai dau eu alte explicații. Eu voi arata instanței cum stau lucrurile în realitate, cu toate detaliile modului cum s-au coalizat Ghiță & Andronic şi am încredere că Justiția va da o soluție dreaptă şi înțeleaptă.


Sebastian Ghita si Dan Andronic la o discutie obscura, in lumina palidă serii, printre lumanari parfumate.

Sebastian Ghita si Dan Andronic la o discutie obscura, in lumina palidă serii, printre lumanari parfumate. Sursa: Aktual 24.



Vă spun doar că vor depune mărturie jurnalişti cunoscuți care au lucrat la EVZ şi ei pot confirma fiecare lucru spus de mine despre Ghiță, Udrea, Andronic & asociații.

Dacă eu am greşit, totuşi, cu ceva şi instanța spune asta îmi voi asuma consecințele greşelii mele, aşa cum va dispune Justiția.

Eu cred ca nu am greşit şi mai cred că indiferent dacă reuşesc sau nu planurile perverse pe care le uneltesc personaje ca Andronic, pentru a mă lichida profesional şi economic, am făcut ceea ce trebuia să fac.

Mi-am făcut datoria de ziarist refuzând să devin o coadă de topor în mâna unor indivizi care cred că pot să-și rezolve problemele dacă procedează după modelul lui Dan Voiculescu.

Nu puteam, după 22 de ani de cariera profesională în care am luptat pentru nişte principii, să mă transform într-o unealtă a mafiei din politică, pentru că asta voia Andronic de la mine, din momentul în care el, Udrea şi Băsescu au început să aibă probleme cu Justiția.
Procesul de transformare a EVZ în Antena 3 a început treptat, dar au fost trei praguri definitorii ale acestei transformări.

În campania prezidențială Andronic a făcut jocurile lui Ponta

Primul a fost campania electorală pentru alegerile prezidențiale, când Dan Andronic a jucat un joc subtil și foarte perfid în favoarea lui Victor Ponta, împotriva lui Klaus Iohannis, în paralel cu alte manevre de presă împotriva altor candidați din dreapta, cum a fost Monica Macovei.

Sunt lucruri pe care atunci nu le vedeam în dimensiunea lor corectă şi pe care acum le înțeleg exact. Am pus întrebări atunci, m-am agitat. Am primit răspunsul că nu am eu cum să văd tabloul general corect, pentru ca sunt „taliban” şi am idei fixe cu unii politicieni.

Al doilea moment definitoriu a fost clipa în care Elena Udrea a devenit inculpată în primul dosar DNA. Arunci a fost inventat binomul lui Cristoiu şi „maestrul” a început campania anti-Justiție care acum se materializează chiar într-o emisiune la televiziunea inculpatului fugar Sebastian Ghiță.

Lucrurile au devenit însă evidente şi clare în momentul când DNA l-a reținut pe Andronic. De atunci nimic nu s-a mai făcut cu perdea şi atunci am realizat că nu mai am un viitor la EVZ.


FOTO: Sebastian Ghiță și Elena Urea, în Parlamentul României. Credit: Agerpres
udrea-sebastian-ghita



Astăzi cred că nu există cititor obiectiv care să nu observe ca există un parteneriat media anti -Justiție, de tip voiculescian, între ei. E totul pe față. De luni de zile cititorii EVZ scriu revoltați pe rețele sociale mii de comentarii pe tema aceasta.

Adevărul pe care eu l-am spus și pentru care inculpatul Dan Andronic a deschis acest proces scandalos nu e vreo dezvăluire cu documente ascunse. E ceva la vedere, de notorietate.

Cu toate acestea, Andronic și gașca se adresează unei instanțe cu pretenția că eu am mintit, că i-am lezat onoarea. Culmea este că cere judecătorului să îmi interzică să mă mai exprim la adresa lui în presă sau în orice alt mediu.


FOTO: Dan Andronic, la RTV, susține campania lui Sebastian Ghiță împotriva Justiției
andronic-dragoteasca



Dan Andronic cere daune morale 30.000 de lei de la un jurnalist la a cărui concediere a pus umărul din greu, ca să se răzbune pentru că a refuzat să-i facă jocurile voiculesciene împotriva Justiției. Cere acești bani de la un amărât de ziarist un mare șmecher trimis în judecată pentru o fraudă cu retrocedări care a produs statului un prejudiciu de 9,5 milioane de euro.


Citește aici detalii despre frauda cu retrocedări pentru care Dan Andronic e trimis în judecată alături de Remus Truică, Prințul Paul și alte nume grele



Toate acestea se întâmplă pentru că am îndrăznit să refuz să-i fac jocurile din momentul când a început să transforme EVZ în Antena 3.

Era ușor pentru mine să mă transform într-un Gâdea și să mint, să manipulez, să intoxic lumea cum fac RTV și A3. Asta voia Andronic de la mine pentru ca este si el exact ca Voiculescu sau Ghiță. Voia să-i țin isonul lui Ion Cristoiu în poveștile de tip ”telepatia” cu jurnalul Elenei Udrea și binomul.




Doar pentru că am refuzat să mă transform în ceva mizerabil, imoral și pervers, caută să se răzbune. Nu se multumește să își facă jocurile murdare cu alții, vrea să-i distrugă pe cei care au refuzat așa ceva.

Este exact tipul de reacție a mafiei împotriva celor care îi refuză jocurile. Doar că nu te asasinează fizic, te ucide economic și încearcă să te asasineze profesional.

Poate că unii dintre colegii din presă privesc această situație ca pe un conflict personal între Dan Andronic și Mălin Bot. Greșesc, pentru că ceea ce pățesc eu nu e neapărat despre mine, este despre ceva care va afecta mai devreme sau mai târziu fiecare jurnalist onest și interesat să își facă meseria cu bună-credință, pentru informarea corectă a publicului lui.

Se procedează astfel mai ales ca să fie dat un exemplu oricărui alt ziarist care refuză jocuri murdare: noi suntem puternici, dacă nu acceptați comenzile noastre vă putem distruge, cum am procedat cu Mălin Bot, vă vom face viața un coșmar ca să nu mai îndrăznească unul să ne mai refuze.




Vă dați seama ce tupeu, ce mentalitate, ce aroganță poate avea un individ care pune la cale așa ceva?

Asta e o mentalitate tipică mafiei din politică & presă & afaceri pe spinarea statului.

Este mentalitatea care l-a impins pe Dragnea sa comande OUG 13.

Este mentalitatea care îl face pe Tăriceanu să aibă atitudinea scandaloasă împotriva Justiției.

Este mentalitatea în care traiesc Ghiță, Ponta, Nicolicea sau Șerban Nicolae.

Este mentalitatea care l-a determinat pe Dan Voiculescu să construiască și să folosească împotriva României cea mai perfidă și puternică mașinărie de propagandă și dezonformare de la căderea comunismului până în prezent.

Este însă și mentalitatea care a scos în stradă jumatate de milion de oameni la protestul #rezist. Valul acesta de indignare publică împotriva acestei caracatițe este un semnal că România s-a trezit și le spune ”Ajunge!”




Eu am să #rezist și voi transforma acest proces într-un bun prilej să prezentăm în fața Justiției imaginea exactă a acestei mafii, mentalitatea ei, modul cum caută să linșeze vocile oneste, parșivitatea și perversiunea metodelor pe care ei le folosesc.

Un singur lucru nu au început împotriva mea, dar sunt ferm convins că o vor face cu vârf și îndesat, mai ales dacă nu le va merge cu hărțuirea prin Justiție: O campanie de denigrare.
E ultima metodă neaplicată.

Nu știu cu ce mă vor denigra, pentru că eu știu că nu am făcut nimic ilegal sau imoral sau care să poată să devină subiectul unei campanii de denigrare. Știu însă că ei sunt capabili de orice. Am constatat în ultimele luni cât de pervers acționează, cum țes o pânză perfidă în jurul tău pentru a te sugruma, pentru a-i manipula pe cei care pot lua decizii grave legate de tine să îți facă rău.


Citește și: Dan Andronic ar fi folosit Evenimentul Zilei in sprijinul gruparii conduse de Remus Truica ce urmarea obtinerea averii revendicate nelegal de Printul Paul, rezulta din referatul procurorilor DNA



Cred că vor inventa un subiect, nu e asta o problemă. Eu sunt pregătit și pentru asta și cât timp vă am pe dumneavoastră alături, găsesc resurse să #rezist.

Nu știu dacă voi învinge în acest război atât de inegal. Eu nu mai am nimic altceva decât publicul meu, cu care mă întâlnesc acum numai pe blog și pe rețele sociale. Nu am un job în acest moment și sunt sub perspectiva unor mari probleme financiare.

Ei au tot.

Au milioanele de euro din combinații cu cei mai puternici politicieni ai istoriei recente.

Au avocații de lux în costume Armani.

Au televiziuni prin care pot spune orice.

Au ziare care le servesc interesele.

Au relații și combinații peste tot în instituțiile statului.
Dar eu știu două lucruri: Nu bat palma cu ei. Am să lupt cu toată energia, experiența de 22 de ani de presă și știința mea de Drept pentru a câștiga acest război pentru că acest război nu e numai despre mine și Andronic.

E despre corupție versus oameni cinstiți.

Nu putem lăsa mafia corupților să câștige un asemenea moment. Vă asigur că am să mor cu ei de gât, dacă va trebui să fac asta. E datoria pe care o am față de fiecare cititor care în ultimele două săptămâni mi-a fost alături și mi-a transmis susținerea lui.




Acțiunea depusă de Dan Andronic la Judecătoria Sectorului 1:

actiune_dan-andronic1

actiune_dan-andronic2.jpg

actiune_dan-andronic3.jpg

actiune_dan-andronic4.jpg

 

2 gânduri despre “Tupeu uluitor. Cum vrea inculpatul Dan Andronic să manipuleze Justiția. Acțiunea emană mentalitate a la Dragnea, Ponta, Ghiță, Voiculescu. Răspunsul meu: #REZIST

  1. Pingback: Dilema bizară a multiplului inculpat Dan Andronic: editorialist impostor sau complice tăinuitor? | Mălin Bot, jurnalist

Lasă un comentariu